27 July, 2013 23:19

Saglam bir operasyondan daha alnimizin akiyla cikmis bulunuyoruz.Bugunku calismamizda test ettigimiz uzere Hyper-V cok kotu birsekilde yamuldu.Herseyi yapan bir MS zihniyetinden basarili olmasi beklenemez zaten.Sonuc olarak ittire ittire calistirdik.
Cumartesi gunu erken saatde kalkip evden cikinca piknige gidiyormus gibi hissettim kendimi.Gercek calisma hayatina alisamadim henuz.Hala kendi duzenimi kurmada kararliyim.Ama seni unutmayada kararliysam siradanliga alismam lazim.
Hayat hep boyle tuhaf.Birseyi aramasan surekli ayagina dolasir,ihtiyacin olani goremessin,arasanda bulamassin.Dun aksam N.A(24) ve bu aksam B.T(21) ile karsilastim. Ama icimde en ufak bi kipirdama bile olmadi.Ayni asansore farkli katlarda binme talihsizligini yasadim.Napiym abi,zamani gecmis bi teknolojiyi.LPT1 kablosu gormus gibi hissettim kendimi.Eski teknoloji sonuc olarak.Suanki Engin’e olmaz…Hem manyakmiyim ben,Peynir le konusulurmu?Aaaa naber dedi.This is not your business dedim icimden Prison Break dan alinti yapip.
Su Ramazan aylarindaki tilsim gercekten cok sasirtici.Oruc tutmadigim halde her insan gibi bende ac kaliyorum bu siralar.Hadimkoy de idik bugun.Bahsecesehir’den sonra ugradik.Dag basinda bi fabrika.Mahsur kaldik resmen isimiz bitene kadar,cok karnim acikti,aksam iftar vaktine kadarda birseyler yemeye olmadi firsatim.Azda olsa sevap kazanmisimdir bugun 🙂 ..
Iki elimi alip basimi arasina koydugum zaman yanimda sen oluyorsun.Aklim sana kayip,suratim asiliyor.Yalniz hissetmiyorum kendimi.Sadece kendimde olmadigimi hissediyorum.Seninleyim,yanindayim.Ortaliklarda yalniz biraktigim sadece bedenim.Bazende gulecek birseyler buluyorum.Mutlu oldugum zamanlarda sana,davamiza ihanet ettigimi dusunuyorum,yine buruklasiyor mutlulugum.
Sende bi tuhaf oldun bu siralar.Liseli gibi tek kolla fotograf cekmeler falan 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s